Bjørnar sin blogg

November 16, 2008

Snø til folket

Filed under: Uncategorized — bjorjost @ 5:58 pm

Over 800moh i Vanndalen har det ikkje regna, derfor var det skare under og laussnø over denne kota. Det har komme ein stad mellom 45 og 70 cm dei siste to dagane der oppe, Vangsensida er meir eller mindre heilt kvit. Det er også god såle, vi skreia ned resabakken i dag utan å ta nedi, og der var det ikkje så mykje snø. Nordavinden har frakta det meste av snøen over på sør og vestsider kan det verke som. Kan ikkje klage.

2 Comments »

  1. Det eneste jeg har å klage på er at ingen tvang meg til å kjøpe randonneski for flere år siden. Jeg prøver jo å være en likandes kar så jeg får vel legge det bak meg å heller takke for en finfin debut i dag.

    Comment by Even — November 16, 2008 @ 9:01 pm

  2. told you so

    Comment by BB — November 17, 2008 @ 2:45 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

