Bjørnar sin blogg

November 5, 2007

Vanndalen, føre og rare spor

Filed under: Uncategorized — bjorjost @ 4:14 pm

image00009.jpgimage00003.jpg

Då fekk eg og meg ein skitur, opp til Vanndalsvatnet nesten. Det var omlag like mykje snø på vatnet som på Myri, så ingen ting å stresse med med andre ord. Max 25 cm vil eg seie, og det har komme meir nysnø på Gjerde enn på Vanndalen i dag. Eg sto på ski ned Resabakken, det kunne eg sikkert ha spart meg grunna gj.slagsskare med 10cm snø oppå.

Dei gode nyhenda var at det verka som om det var ein bra såle, tok nesten ikkje nedi steinane. Så dvs. no treng berre holene å snø ned, så vert det bra.

Men kva har laga desse rare spora?

image00013.jpg

3 Comments »

  1. bjønna spor?

    Comment by fos — November 5, 2007 @ 9:56 pm

  2. Steinar B. sine skispor?

    Comment by Anne Marte — November 5, 2007 @ 10:26 pm

  3. Ikkje mine skispor i Vanndalen, enno nei. Har vore på ski i Vetlestølsdalen(rikeleg med snø, no er det berre å komme med snøskuteren din Geir Vidar), Breavegen og Fåbergstølen-Vetledøla. Var i dag på bjørnehijakt med SA, såg ingen bjørn (har vel lagt seg i hi for vinteren) men trefte Bjørn(ar). Omlag halmeteren med snø rundt Øy i dag. So no er det berre å kommes eg ut på ski. Nyare forsking viser at dess meir ein går på ski, dess betre og meir moralske menneskje blir ein..

    Comment by SB — November 6, 2007 @ 3:05 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

